keskiviikko 21. marraskuuta 2018

Kotona taas

Vierailuni Porvoossa venyikin hieman suunniteltua pidemmäksi, sillä äitini sairastui ja jouduimme tilaamaan  eilen aamulla ambulanssin, mutta onneksi äiti pääsi kuitenkin tarkkailun jälkeen kotiin toipumaan. Nyt kaikki taas paremmin, onneksi olin auttamassa kun sairastuminen kohtasi. Dattui minulle hassukin tapaus Porvoossa . Olin eilen äidin kanssa apteekissa ja äidin mennessä reseptiosastolle, päätin minä etsiä hänelle toisen tarvittavan lääkkeen valmiiksi. Etsin ja etsin enkä löytänyt, joten menin farmaseutin luokse (vanhempi nainen) ja sanoin Percosan ei käy silmään. Farmaseutti tuijotti minua pitkään ja sanoi viimein ei käy Precosan silmään kun se on ripulilääke. Purskahdin nauruun ja sanoin että tarkoitin että en löytä kyseistä tuotetta hyllystä ja silloin myös farmaseutti alkoi nauraa pyydellen anteeksi väärinkäsitystä. Taidan muistaa loppu ikäni, että Precosan ei käy silmään. Olin myös saanut postia mikä johtaa ajatukset jo vuoden vaihteeseen.
Mutta ennen kuin päästään vaihtamaan vuoteen 2019 on vuorossa joulu ja kortitkin tulivat postissa.
Joukukortit ovat myös taiteilija Mari Juuti Artin käsialaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti