perjantai 24. tammikuuta 2020

Rosé kertoo

Rosé kertoo: Mammani sai tänään jonkun "kohtauksen", minut pakattiin autoon heti aamusta ja vietiin Myllyn ostoskeskukseen. Siellä oli tosi liukkaan näköiset lattiat, mutta minä levitin räpyläjalkani oikein suuriksi ja astelin reippaana ympäri ostaria, mutta ei siinä vielä kaikki seuraavaksi minut vietiin Peten Koiratarvikkeeseen ja vauvana minulle kyllä tapahtui siellä jotain, mutta en nyt muistanut sitä, joten astelin sinnekkin reippaasti.





 Mutta ei tässäkään vielä kaikki sitten minut vietiin Auran Tassupuotiin ja siellä oli kiva täti joka halusi ottaa minusta kuvan ja sitten sain kuvauspalkinnonkin. Luulin, että nyt lähdetään kotiin mutta ei mentiin vielä kirpputorillekkin ja ihmiset katsoivat pitkään kun minä tarkastelin niitä tavaroita ja etsin itselleni uutta ruokakuppia.
Kiitos Merja ja Auran Tassupuoti
 Kun lähdettiin lopulta metsälenkille kuulin kun mama selitti naapurin rouvalle, että minä olen sellainen villiruusu ja sen takia pitää viedä tuollaisiin paikkoihin. Mä voin olla vaikka suopursu jos mammani niin haluaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti