maanantai 13. heinäkuuta 2020

Kummilapsi kylässä

Tänään oli kiva päivä kun portille ilmestyi punainen auto ja sieltä sitten saapui meidän kummilapsi Frodo. Kova oli haukunta mutta reippaasti poika asteli pihalle. Mutta sitten tapahtui jotain kamalaa, nimittäin Pilvi tuli pihalle ja hui kamala "Mörkö" nyt pakoon, no huomasihan Frodo pian että ihan vaaraton toi pieni eläin olikin. Pilven ego nousi potenssiin sata. Seuraavaksi paikalle saapui Rosé ja Frodo pyysi  Roséa leikkimään, mutta meidän prinsessalla on menossa kausin en leiki poikien kanssa. Keela ja Taigakin sitten tulivat viihdyttämään Frodoa ja kaikista paras leikkikaveri taisi olla Taiga mummeli jolta ei vauhtia puuttunut. Kuvat puhukoon puolestaan.
Frodo ja Satu

Rosé ja Frodo

Kaksi Cardamines´ta

Vähän leikitään


Hui mitä tarkoitat

Pakoon

En osaa tuota leikkiä

Oletko mun leikkikaveri

No ota kiinni

Rosé ja Frodo

Kaverukset

Väistän vasemmalle

Minä taas oikealle

Saimpas kiinni

Etpäs saa

Älä olo noin tosikko

Leikitäänkö edes vähä pyytää Frodo

Mä en kyllä taida leikkiä

Kaunis poika

Frodo

Hyvät juomakupit täällä

Nyt mä sanon sulle en leiki en

Kiva lisää kavereita

Nyt saadaan leikit pystyyn

Päästäkää mut tarhaan

Mä olen piilossa se ei löydä mua. Huhuu mä löysin sut.

Vanharouva Taiga saapui paikalle

Nyt lennetään

Tule mennään

Terve 

Leikitkö mun kanssa

Sä olet kiva mummeli

Ota reppuselkään

Tassutellen

Mää viilennän tassuja kun sä pissaat

Rakkauslapsi Frodo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti