maanantai 14. helmikuuta 2022

UUSI KOTI ON LÖYTYNYT

Hei olen Hehku (Belunan Sirius Hehku) ja etsin uutta kotia. Emäntäni terveystilanne on sellainen, ettei hän ei pysty minusta enää huolehtimaan sillä tavalla mikä on minun parhaakseni. Olen terve leonbergi tyttö ollut koko ikäni  ( 2 korvatulehdusta ei hiivakorva) ja olen syntynyt 2016. Minulla ei ole ongelmakäytöstä ja olen hyvin sosiaalinen, tulen toimeen niin urosten kuin narttujenkin kanssa, pienet ja isot koirat ovat mielestäni kivoja kavereita. Pidän myös ihmisistä tosi paljon. Parasta kuitenkin on kun näen pupujussin tai peuran niin silloin pinkaisen lujaa niiden perään jos olen vapaana, mutta palaan hetken kuluttua takaisin koska ne juoksevat niin lujaa. Olen aamuvirkku, koska maalla herätään aikaisin mutta kun mammani on ollut töissä osaan odottaa kotona kauniisti. Mammani toivoo, että löytäisin itselleni kodin jossa minulla olisi mahdollisuus juosta välillä vapaanakin ja saisin olla mukana perheen touhuissa. Jos sinä haluat minut ystäväksesi niin ota yhteys kasvattajaani Arja Pirttimaahan sähköpostilla arjapirttimaa@gmail.com niin hän välittää viestisi sitten minun omistajalleni. Kerro sähköpostissa minkälainen koti / perhe sinulla olisi tarjolla. Minkälainen koirakokemus sinulla on ja tunnetko leonberginkoiraa rotuna. Ketä teillä kotona asustaa jne.



Onko sun ystäväsi koira vai nalle
illoin kun kaivaudutte peittojen alle?
Tai ehkä kissa, niin pehmeä, sievä,
puolet sun untuvatyynystäsi vievä.
Hoivaile ystävääsi, kuiskaile vaikka:
"Täällä ei oo mörköjen kotipaikka."
Rapsuta korvia, hellästi halaa,

ystäväs luokse päivisin palaa.

1 kommentti: