keskiviikko 7. kesäkuuta 2023

Aurinkoa

 Tänään oli mahdollisuus nauttia auringosta ja lämmöstä. Toiset arvostivat sitä enemmän kuin toiset.





Siellä ne kumpikin vetelivät siestaa sisällä kun minä jatkoin taistelua muurahaisten kanssa. Nyt olen selvinnyt voittajana ja minun kukkapenkkini on valmis. Vähän kyllä harmitti kun jouduin häritsemään pikku muurahaisten elämää. Ajatella että yhdessä kukkapenkissä asui ainakin kolmen laisia muurahaisia. No välillä on hyvä tuulettaa ja valmistella koti uudelleen.


Vihdoinkin minun luonnonkukka "puisto" alkaa muistuttaa sellaista aluetta missä pörriäiset saattavat viihtyä ja jos luonnonkukat eivät kiinnosta voivat pörriäiset aina poiketa minun kasvihuoneisiini katsomaan tomaatinkukkia.




No olihan pihapiiriin muuttanut yksi uusi kaunotarkin.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti