tiistai 18. kesäkuuta 2024

Kaksi erilaista lenkkiä

 Tänään oli hieman kuuma päivä lenkkeillä, mutta käytiin hieman lyhyempi lenkki. Varsinkin Rose´ei kestä kovaa kuumuutta. Mincasta ei voi mitään sanoa kun vauhti ei hyydy. Otetaan ensin Mincan lenkkikuvat.

Mä menen tänne suuntaan.

Mä menen pusikkoon

Mä menen vasemmalle

Mä tulen mäkeä alas

Mä kävelen polulla

Mä seuraan ympäristöä

Mä kuuntelen tehokkaasti

Mä en tule mene vaan mamma yksin

Mä jään tänne yksin

Mä tulen sittenkin mukaan

Mä vähän haistelen

Mä jäljestän

Mä olen vauhdikas

Mä olen ihan söpö

Mä vaanin

Mä olen niin ihana lenkkikaveri.

Sitten Rose´n lenkkikuvien vuoro, jotka vat sitten hieman erilaisia.










Mä olen kedon kaunein kukkanen ja minulla on tosi kuuma, mennään kotiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti