keskiviikko 17. heinäkuuta 2024

Sade

 Nyt se on tapahtunut, mä olen tullut niin vanhaksi, että muutun jälleen lapseksi. Lähdettiin aamulla viettämään yhteistä lomapäivää naapuri kaupunkiin. No puoli tuntia kun oli matkustettu, mulla oli ihan hirvee jano eikä siinä vielä kaikki kohta oli jo nälkäkin. Ei sitten mitään ruokapaikkoja näkyvissä no sitten alkoi tulla jo nälkäkiukkukin . Onneksi sain ruokaa ja juomaa ja oli meillä tosi mukavaa. PS. Pidätyskyky toimii vielä. P.S.S Harryllä on kyllä hyvät hermot.


Koirat olivat päättäneet ottaa rennosti ja viettää päivän nukkumalla joten jätimme heidät mielipuuhaansa ja uskalsimme viettää tuota yhteistä aikaa ilman koiria. Kun tultiin kotiin kaikki oli hyvin Minca oli vain ottanut minun kumisaappaani ja nukkunut sen kanssa ja toisessa nukkumapaikassa oli sitten minun lenkkarini, jota oli selvästi hieman lussutettu.


Hauska sadepäivä ja koiratkin olivat luultavasti ihan tyytyväisiä kun saivat nukkua rauhassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti