tiistai 30. lokakuuta 2007

H-hetki lähestyy


Tässä taas pienet maistiaiset Jamilionin-puodista Haimoosta. Töitä on paiskittu yötä myöten ja puoti näyttää aivan ihastuttavalta. En uskaltanut kertoa Minnalle vielä minkälaista unta näin viime yönä, uni meni jotenkin tähän malliin.  Olin menossa Minnalle  (tietysti shoppailemaan) ja piha oli ihan täynnä ihmisiä ja ihastelin , että omapas täällä plajon asiakkaita niin Minna tuli sisältä kantaen täytekakkua ja sanoi, ei nämä ole mitään ostaneet ne haluaa vain kahvia ja kakkua ja minä olen leiponut niitä koko yön. Kakkuja oli olevinaan joka puolella ja ne olivat sellaisia tosi isoja kermakakkuja. No ehkä minäkin elän pikkaisen mukana tässä asiassa, uskon että vaikka Minna vieraanvarainen emäntä aina onkin niin ei asiakkaiden mieleen kermakakut tule kun astuvat sisään tuhon lämminhenkiseen myymälään herkkuja noutamaan, herkkua löytyy kissoille, koirille jyrsijöille, linnuille ja hevosille (ihania leluja hepoille, minulle ihan uusi asia). On upeita petejä niin pienille kuin isoillekkin koirille, pantoja, hihnoja, harjoja, leikkureita ja upeita leluja ja ruokaa löytyy moneen makuun. Luulen, että seuraava juttu minkä saan puodista kertoa on avajaisilmoitus niin lähellä alkaa H-hetki olla. Hienoa Minna ja Janne, unelmista pitää tehdä totta.



Pakastimesta löytyy lihaherkkuja moneen makuun.



Kissan ja koiran herkkuja.



Jyrsijöille siementä on monen moista, meidän puput odottavat jo herkkuja.



Olisikohan minulle hommia vaikka maskottina tuolla myymälässä, saisihan siellä aina herkkuja maistella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti