torstai 4. lokakuuta 2007

Silmät tarkistettu


Yllätys yllätys tänään oltiin sitten taas eläinlääkärissä, ja tänään vuorossa olivat Bella ja Diwa, Bellan silmätarkastuslausuno on menossa vanhaksi joten siinä syy miksi Bella oli mukana ja Diwalla sitten taas oli ensimmäinen kerta kun silmät tarkastettiin.Tämän reissun jälkeen oli hymy herkässä, sillä molemmilla koirilla oli terveet silmät. Kyllä nyt taas kelpaa mailmaa katsella noilla ruskeilla nappisilmillä. No lääkärin jälkeen meillä oli taas opiskeluilta joten koirat kotiin ja kouluun, onneksi meidän naapurin Inga soitti, että saako viedä koiria lenkille ja sehän vaan sopi meille mainiosti, koska illat ovat niin pimeitä, että yhdeksän aikaan kun kotiuduimme olisi ollut jo säkkipimeää, mutta ei se olisi ensimmäinen kerta kun otsalampun kanssa lenkillä oltaisiin, mutta tänään minulla vapaa ilta lenkkeilystä, kiitos siitä Ingalle naapuriin.



Minun silmiini laitettiin tippoja ja sitten se iso kiva setä kurkisti sinne lampulla ja minä olin ihan paikoillaan ja taisi minua vähän pelottaakkin kun se huone oli ihan pimeä, onneksi mammani ja iskäni ja Satu-kasvattajani olivat minun kanssani.



Minulle laitettiin kanssa tippoja ja jos niitä ei laitettu enpi kuin Diwalle niin ainakin ne oli suurempia ja minä menin iskän kanssa kahdestaan sinne pimeään huoneeseen ja me kumpikaan pelätty yhtään, sillä me ollaan kamuja sen lääkäri-sedän kanssa. Mä olen ihan varma että se tykkäsi musta vähän enemmän kuin Diwasta kun se sano että mä olen hieno koira.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti