sunnuntai 28. lokakuuta 2007

Monessa mukana karvaiset kaverit


Vapaa viikonloppu ja näyttelymatkakin peruuntui joten päätettiin laittaa piha talvikuntoon. Ensimmäisenä piti kukkaruukut ja koriste-esineet varastoida talveksi pois pihalta. Diwa kyllä ihmetteli mitä varten lumikola otettiin esille vaikka ei luntakaan ollut, mutta selvisihän sekin pikku hiljaa.



Diwakin olisi tullut kyytiin.


Seuraavana olikin sitten keinun vuoro, keinu laitettiin pakettiin ja meinasi siinä Turrikin jäädä pressun alle kun tunki väkisin vain pressun sisäpuolelle.



Tästä en siirry, pakko nyt selvittää mitä tässä nyt tapahtuu, kun ei keinuakkaan saa enää.


Hommia sen kun riittää seuraavana olikin sitten vuorossa mielenkiintoinen projekti rantasaunan piipun nuohous, en olisi tähän hommaan halunnut oikein osallistua, kun hieman epäillytti että saattaa tulla sotkua  ja oikeassa olin täytyy pestä sauna sisältä ja päältä, no mutta onhan röörit kunnossa ja löylyjä riittää.



Luna seuraa tarkkana kiukaan puhdistusta.


Kun saatiin röörit auki ja kiuas ja pata puhdistettua, niin sitten siirryttiin katolle, kun tonttimme on niin metsäinen niin ei voi välttää neulasten joutumista katolle, joten ne on aika ajoin sieltä poistettava, minä olin ajatellut että minä kiipeän katolle, mutta Harry oli ajatellut että en kiipeä no saatte arvata kiipesinkö, no en kiivennyt tai sain lohdutuspalkinnon sain kiivetä koirankopin katolle puhditamaan ne.



Padan puhdistajat työssään



Me odotetaan josko iskä putoo niin me annetaan tekohengitystä.



Voi miten pieneltä kaikki näyttää kun olen täällä korkealla koirankopin katolla.


Seuraavana olisi sitten vuorossa lehtien puhallusta ja haravointia, mutta näyttää tuo sadekkin yltyvän täytyy viedä kamera sisälle.



Niitä on kaikkialla nimittäin keltaisia lehtiä.-


Pienet päikkärit on pakko ottaa ei sitä pieni eläin muuten jaksa, mutta ehdinpäs onneksi syödä tuon teräsharjan varren kun iskä jätti sen tuohon rappusille kahdeksi minuutiksi.



Minä olen vikkelä pieni eläin ja niin viisas. Mitä ne nyt taas huutaa, eihän se iskä mitään sillä varrella tee, yhtään en suönyt niitä piikkejä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti