tiistai 13. lokakuuta 2009

KePolla neljä jalkaa


Koirat olivat aivan ihmeissään kun Kepo tänään astui autosta ulos ja hänellä olikin neljä jalkaa, villi haukunta täytti lähitiennoon. KePo oli siis tänään polvileikkauksessa ja hänellä oli kainalosauvat kun hain hänet sairaalasta kotiin. Kaikki töissä sanoivat, että nyt saat sitten passata KePoa, mutta se ei muuta meidän elämän kulkua, sillä minä passaan aina KePoa. No jotain uutta tämä tilanne tuo tullessaan, KePon on nukuttava eri huoneessa, kuin minä ja koirat, koska ei voi ottaa riskiä, että joku apinan kantaja kävelee polven päälle. Taitaa koirilla ja minulla olla tilaa ensi yönä. KePo on nyt sairaslomalla ensi kuun loppuun asti, joten koirilla on seuraa kuhan KePo hieman paranee. Lähdempä nyt sitten toteuttamaan tuota palvelijattaren roolia,mikä niin hyvin sopii minulle.



Tuolla on Luna ja mä lähden Lunan luo täyttä vasenta kiitolaukkaa..



Mä tulin



Minun löytämät sienet



Onko nätti hymy?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti