sunnuntai 25. lokakuuta 2009

Talvi aika alkanut


Ompa ollut tosi suhmurainen sunnuntai sää ja muutenkin jotenkin hyvin syksyinen tunnelma, koiratkin ovat vaan nukkuneet. Itse olin luvannut mennä kaatamaan kahvia Liedon kirkkokuoron 80 v-juhlille ja siellä vierähti muutama tunti. Käytiin metsälenkillä ja sieltä löytyi vielä suppilovahveroita ja tietystikkään ei ollut pussia mukana (melkein aina on) niimpä täytyi laittaa sienet pipoon, mutta onnistui se niinkin. Ketut ovat tänään olleet kovasti liikekannalla nimittäin nähtiin kaksi repolaista. Tällä viikolla olen kaksi päivää Tampereella työmatkalla, joten keskiviikkona blogi on ihan hiljaa ja kuulumisia päivitellään sitten torstaina kun on tultu kotiin. Tiistaina on hammaslääkäri ja nyt jo pelottaa sillä hammas on edelleen kipeä ja apua se sattuu varmasti (olen aika lälläri). Kaikki kissammekin ovat vetäneet sikeitä koko päivän tuskin jaksaneet edes napostella pientä purtavaa. Piti myös ottaa valokuvia koirista tänään, mutta eihän tuossa vesisateessa mitään kuvia voinut ottaa, joten täytyy kaivaa jokin kuva arkistojen kätköistä.



Pylly vasten pyllyä pum pum



Mä olen niin söpö

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti