maanantai 19. maaliskuuta 2012

Belunan Kingly Milana 4 vuotta


Tänään täyttää Belunan Kingly Milana 4 vuotta, Milana on ihka ensimmäinen Belunan kenneliin koskaan syntynyt pentu. MIkään mahti mailmasa ei olisi saanut minua luopumaan tuosta suloisuudesta mikä mailmaan putkahti neljä vuotta sitten. Milanan syntymä oli kokemus mikä ei koskaa unohdu vaan säilyy iäti mielessäni yhtenä upeimpana kokemuksena.



Tänään lenkillä



Minun oma leijonani



Kukkulan kingi



Milana on aivan ihana koira jolla on hyvä luonne.



Onnea muru.



Synttärikakku



Nyt saa herkutella.

Parhaimmat onnittelut koko Kingly pentueelle, tässä muutama ihana kuva synttäriä viettävistä Kinglyistä. Myös Bella äiti onnittelee lapsosiaan.



Belunan Kingly Moses 4 v



Ihana kakku odottaa, Nelson on lupautunut auttamaan.



Belunan Kingly Moriz "Moose" osaa myös kauniisti odottaa lupaa niinhän tuoreen isukin pitääkin näyttää esimerkkiä lapsosilleen.

Sitten on tullut terveisiä Ozzy pojalta.



Pikkuisella Ozzyilla on ollut paljon tapahtumia.



Paljon vieraita on käynyt tutustumassa pikkuiseen ja koirakavereitakin on tavattu.



Välillä väsyttää tämä hulina ja silloin minä nukahdan.



Minä sain uuden hienon lelun, mutta siinä on yksi vika



Sei ei tottele vaikka minä kuinka sitä koulutan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti