maanantai 26. maaliskuuta 2012

Että mä säikähdin


Oltiin tänään Diwan kanssa metsälenkillä kun ihan yht`äkkiä pusikosta suihki suuri koira (no ei ollut Diwaa suurempi) tuhatta ja sataa kohti meitä. Silloin minun sisäinen leijonaemoni heräsi ja hyökkäsin kuin paraskin puolustaja suojelemaan pikkuista Diwaani ja sainkin karkoitettua tuon "pahan" koiran pois.  Olisittepa nähneet Diwan silmissä sen katseen kun Diwa katsoi minua, ja sanoi silmillään olitpa rohkea mamma ja pelastit minut ja minun ei tarvinnut sanoa sanaakaan. Rinta rinnan lähdimme astelemaan  mesäpolkua pitkin. Illalla sitten tulivat käymään Paloma ja Perla ja Diwa pääsi leikkimään paloman kanssa. Kaksi rapaista koiraa oli lopputuloksena yksi Tarjalle ja yksi minulle.



Paloma tässä huutelee kuka tulsisi leikkimään



Täällä on paljon tuoksuja.



Mitähän se Tarja tarkoitti, että koirat ei tule luokse?



Saa palkita hyvästä suorituksesta.



Tuliko ne namit mukaan?



Mutapainit alkaa, ensin kerrotaan säännöt.



Diva ja Paloma



Hauskaa tytöillä oli mutta aikamoisen rapa-Roopen tarja sai mukaansa.



Leikkikaverit



Mutta olihan Tarjalla mukana tämä söpöliini Perlakin joka oli ihana pehmoinen ja hyvältä tuoksuva.



Tosi reipas pieni leotyllerö Perla.



Sitten kuva 4 v Pontuksesta.

Sitten  aivan ihana kuva Roomeosta ja uudesta pallosta.



Minun uusi palloni.

Sitten toinen poika Rudolf



Pienestä se on aloitettava tuos poseeraus



Rudolfin kotiseudulla ei paljon kevään merkkejä vielä näy.



Sitten vauhdilla eteen päin.



Kummassakohan pedissä tänään nukkuisin miettii Rudolf.



Pilvi haluaa muistuttaa, osallistukaa eilen alkaneeseen kilpailuun ensimmäiset vastaukset ovat jo tulleet. Ne saavat meidät puhkumaan elämäniloa ja leikkisyyttä ilman mitään syytä: Mari Gayatri Stein





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti