sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Kotiutumiskuvia XL-pentueesta


Kuvia automatkasta, kuvia kotoa, tutustumista perheeseen, ihania terveisiä



Hertta



Belunan XL Black Velvet



Lilin toteutunut unelma.



Täsä Ozzy-poika matkalla kotiin. Belunan XL Rob Roy



Belunan XL Malibu Beach "Perla"



Perla söpöliini



Tässä on meidän uusi "vauva" Perla



Katso Paloma tässä on Perla



Tarkempi tutkimus täytyy suorittaa.



Katso kun mulla on hieno keppi



Ei vielä ymmärtänyt Perla mun hienosta kepistä mutta kyllä mä opetan sen leikkimään.



Banjo , Paloma ja Perla



Belunan XL Malibu Beach "Perla"  Tarjan ja Kain Helmi





Belunan XL Sea Breeze "Sissi" kotona



Belindan pikkusisko Sissi



Belunan XL Coco Loco "Roomeo"



Hei huomaa mut mä olen sun uusi ystävä



No mä taidan huomata sut vasta myöhemmin kun nää uudet lelut on niin kiinnostavia.



Romeo ja pesukarhu



Kun mä kyllästyn tähän pesukarhuun niin mä kysyn uudelleen tuolta kisulta jos se alkaa mun kaveriksi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti