lauantai 17. maaliskuuta 2012

Eemeli ja Perla kylässä


 Päivä alkoi loistavasti tänään olimme reissussa ja meillä oli Pilvi mukana ja kun me poistuimme autosta jäi Pilvi odottamaan kiltisti autoon ja mitä teki Pilvi laittoi sitten auton ovet lukkoon ja avain oli virtalukossa. Tarinan opetus, älä jätä autoon koiraa ja autonavaimia samaan aikaan jos itse poistut autosta. KePo sanoi että onhan sulla vara-avaimet oli minulla oli vara-avaimet käsilaukussa joka oli autossa. Mutta päivä jatkui hienosti sillä meille tuli ensin käymään Eemeli perheineen ja kylläpäs sieltä tuli reipas poika. Käytiin punnitsemassa poika ja Pilvi riehaantui leikkimään Eemelin kanssa j akun äippä tuli paikalle piti Eemelin pikkuisen lipaista.



Hei mä olen ollut täällä joskus.



Mua ei pelota yhtään vaikka noi haukkuu.



Eemeli tuli kylään.



Suloinen Eemeli



Minun on tuumii Lotta



Äiti ja poika



Saako tissiä?



Ei isot pojat lutkuta.



Pilvi pyytää Eemeliä leikkimään taustalla vielä muutama säkki polttamatonta jätepaperia pentujen jälkeen ja juuri äsken kävin laittamassa viimeiset pyykit koneeseen.



Minä Eemeli ja isäntäni Keijo



Ja niinpä Keijo ja Eemeli sekä Marja rouva lähtivät kotiin, kiitos käynnistä.

Sitten meille saapui pieni helmi eli Perla.



Perla ja Pilvi



Prinsessa Perla



Pilvi opettaa Perlalle temppuja



Sitten painitaan



Perlakin sai Lotalta pienen iltapalan.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti