sunnuntai 20. syyskuuta 2015

Belunan XL Rob Roy, Ozzy

Tänään vihdoin toteutui pitkään suunniteltu vierailu tuonne Heinolan suuntaan. Matkaan lähdettiin heti aamusta ja kaikki omat haukut jäivät tällä kertaa kotiin. Kiitos taas Jasminille koirien hoidosta. Heinolassa meitä odotti kaksi komeaa poikaa Ozzy ja Lemmy
Emä: Carlotta Leo von Der Seewiese "Lotta"
Isä: Belunan Kingly Moriz "Moose"
s. 20.1.2012 ja ihana Satu
 Pojat olivat aivan ihania kumpikin  ja hauska oli katsella poikien leikkejä pihapiirissä.
Leikit alkaa

Välillä pitää vähän huilata

Lemmy

Voin minä vähän seisoakkin jos kasvattajamamma haluaa

Kumpi voittaa

Minun pupu

Muru

Karhupaini

Nätti

Leikitään

Mennään yhdessä

Mä varastan sun pupun

Vauhtia löytyy

Ihanaiset yhdessä

Kumman sorsa

Ozzy ja Lemmy

Mä voitan sut

Lentävä pupu

Mä näin sen ensin

Taas lentää pupu

Kumpi nappaa karviasmarjan

Lemmyn loikka

Sadun muru

Ozzy oli aivan mieletön koppari

Ozzyn ja Arjan selfie
 
Pojat odottaa


Nyt alkaa

Poikein kisastudio formulat alkaa
Aivan mielettömän ihana vierailu ja ne Sadun valmistamat herkut vieläkin suussa maistuvat. Ja minun synttärini eivät lopu koskaan sain taas mielettömän hemmottelukassin kotiin viemiseksi. KIITOS.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti