maanantai 28. marraskuuta 2016

Arjan kylpyläpalvelut

Pennut ovat olleet oikein aktiivisia tänään ja ilahduttaneet minua monin tavoin. Minäkin olen ilahduttanut pentuja ja vienyt heidät Arja-tädin kylpylään. Oli jännä huomata, että kun pennut ovat kuunnelleet paljon sateen ääntä  DVD-levyltä niin suihku ei häirinnyt heitä mitenkään vaan seisoivat topakasti veden ropistessa niskaan. Nyt joudun valvomaan ensi yön että pennut olisivat edes suunnilleen puhtaita ja hyvän tuoksuisia kun eläinlääkäri aamulla saapuu tekemään pentuetarkastusta.
Remonttireiska

Kylpyyn

Mä valitsen tuon toisen vasemmalta

Mä olin täällä ensin

Ei mä otankin ton ensimmäisen oikealta

Ei sittenkään otan tämän harmaan valkean.

Me oltiin täällä ensin

"Apinat"

Mitään en ole tehnyt kaikki peitot meni ihan ite myttyyn

En ole mikään papaerisilppuri

Kylvyn jälkeen ramasee

Niin että mitä sanoit

Et uskalla syödä noita papereita

Nukkumatti saapui

Kauniita unia

Hyvän tuoksuisia pentuja hetken.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti