perjantai 18. marraskuuta 2016

Koiramainen päivä

Tänään on ollut koiranomistajan "suosikkipäivä" nimittäin kelit ovat muuttuneet sateisiksi talvi on taas kadonnut ja rapa roiskuu. No siivoamalla siitä selviää. Muuten meillä on jälleen ollut hauska koiramainen päivä, viimeinenkin uusi perhe tapasi pennut ja selkeästi yhteinen sävel löytyi. Perheen pikkupoika kertoi minulle, että heillä ei ollut kotona yhtään koiraa ja kysyi voisiko lainata minulta yhden koiran kotiin. Poika tulee varmasti yllättymään iloisesti kun hänelle selviää, että pikkuinen koiranlapsi tulee heille ihan ikiomaksi koiraksi. Kiitos hienoille pikkumiehille niin kauniisti osasitte olla pentujenkin kanssa.
Tänään pennut tekivät yllätyksen, minä kun vain odottelen niitä parempia säitä jotta pennut pääsisivät ulkoilemaan, mutta pennut tekivät oman päätöksen kun pentuhuone oli siivouksessa.
Ja me marssittiin ovesta ulos

Äippä mä olen täällä

Miten me päästään sinne

Mammakin ihmettelee miten te olette joutuneet ulkoruokintaan

Hei näetkö mun kaikki lapset on pihalla

Kaivonvartija

Kivenvartija

Siskon vartija

Pissapaikan vartija

Ilta hulivili

Energiassa löytyy

Minä se en ollut joka sotki koko huoneen

En ollut minäkään

Mitä miten niin istun siskon päällä

Hukka

Pieni suloinen prinssi
Taas on pentuhuoneesa siis puuhasteltu paljon ja monen moista ja nyt on viikonloppu alkamassa. Huomenna itsellänikin on jännittävä päivä, koska huomenna on kasvattaja-gaala ja kasvattaja-akatemian todistusten jako.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti