tiistai 1. marraskuuta 2016

Nassut

Tänään sitten blogissa ensimmäisen kerran nassukuvat. KePon avustuksella saatiin jotain kuvia otetuksi.
Sirius prinsessa "lila"

Hyvin ihmisrakas pentu

Sirius prinsessa "pinkki"

Olen määrätietoinen

Sirius prinsessa "sininen"

Minä tykkään hengailla kavereiden kanssa

Sirius prinsessa punainen

Mä olen pieni diiva

Sirius prinssi "vihreä"

Mä olen leppoisa poika

Sirius prinsessa "keltainen"

Mä olen niin sympaattisen söpö
Siinäpäs teille nassuja tarkasteltaviksi, kaikista pennuista täytyy sanoa että kovia ovat liikkumaan ja kovasti hakeutuvat ihmisen lähelle ihan omatoimisesti.
Onni on oma pehmolelu

Sopu tilaa antaa

Prinsessa unilla

Tukevasti omilla jaloilla

Pitäisi varmaan suurentaa kiveä



Tässä on hyvä nukkua

Älä ala mulle räpättään

Söpöliini

Nappisilmä ja vauva masu

Sylissä on mukavaa

Mennään yhdessä nukkumaan

"Hylkeet"
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti