tiistai 13. joulukuuta 2016

"Bambit"

Tänään avasin tuon portin lammelle koska toesin että jää on riittävän paksua ja kestää koirat. Koirat olivat hieman ihmeissään miten se uimavesi oli niin jähmettynyt.
Tosca: "mä pääsen uimaan"

Kummallista mihin uimavesi on kadonnut?

Me ei kyllä uskalleta mennä tuonne lampeen

Hei tää tuntuu tosi kovalta

Tää ei upota yhtään.

Uskaltaisikohan

Mä uskallan


Rohkelikko

Uskalsin minäkin tuumii Lotta

Sitten alkoi tanssi

Taitaa olla jäätanssi kysymyksessä

Tanssi mun kaa

Näin sitä mennään

Mä nujuutan sua pure sä mua

Nuorison leikit

Nyt loppuu tuo reuhominen kohta kaikki tassut paketissa.

No voidaan me painia rannallakin.
 Yllätys yllätys luulitte, että minulla ei tänään ole yhtään pentua, mutta tällainen ihanuus tupsahti portis sisään, noo ihan yksin ei tullut vaan yhdessä emäntäsnsä kanssa saapui Siri kyläilemään.
Moi te haukkujat siellä.

Pääseekö sisään täällä huutaa Siri

Kiva leikkikaveri.

leiki mun kanssani, vai oletko sokea kun et näe mua.

Uusi tuttavuus

Moi kuka sinä olet minä olen Siri voitko sinä leikkiä mun kanssa?
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti