keskiviikko 7. joulukuuta 2016

Pentuarkea

Meidän pentupäivä on sujunut hienosti, ollaan opeteltu odottamaan ruokakuppia ja istutaan jo kauniisti, Ulkoiltu on kovasti ja siitä me tykätään kovasti, siellä on niin paljon roskia, kiviä, lehtiä ja vaikka mitä ja me otetaan ne kaikki suuhun ja sitten mamma juoksee meidän perässä ja meillä kaikilla on hauskaa.
Voitko ottaa kuvan mun kielestä.

No ota nyt.

Sisko koulutatko sä sitä apinaa.

Eikö se tottele sua.

Mä tuun auttaan ja voidaan tehdä kuperkeikka

Minne sä sisko menit

No apina onneksi jäi

Ai sisko meni nukkumaan

Mä kyllä touhuan vielä

Mua väsyttää

Kuule apina väsyttääkö sua

No nukutaan sitten

No lehmä ei nuku vielä

Vingutan vingutan lehmää

Loimu ja lehmä

Tottele ja heti

Kuvaat sä koko illan

No mä voin poseerata

Onkos tää sivuprofiili hyvä

Kaunokainen

Nyt otetaan..

rennosti

Vauva korissa

Apina tule mukaan

Isot on tassut

Muru

On nämä vaan niin suloiset siskokset

Niin ollaankin
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti