perjantai 9. joulukuuta 2016

Uusia asioita

Tänäänkin me on kohdattu uusia asioita, kasvattajamamma toi sellaisen kummallisen kupin, se sanoi että se on interaktiivinen, me ei ymmärretty siitä mitään muuta kuin, että sinne kuppiin tai mikä lie se on oli laitettu herkullisen tuoksuisia asioita ne olivat kuulemma kuivattuja kaloja. Minä olisin halunnut ne kaikki mutta, mutta kasvattajamamma sanoi, että Loimullekkin pitää antaa puolet. Minusta se oli kyllä ihan tarhaa, sillä minä osaan viedä kaikki meidän puruluut ja laittaa ne piiloon mun alle niin että Loimu ei saa yhtään eikä Loimu kuitenkaan välitä siitä. Sitten me saatiin sellaiset pienet purutikut ja kun minä otin Loimunkin tikun se suuttui minulle joten annoin sen sitten takaisin.
Reippaasti käypi askeleet

Tänne käy puruluiden tie

Meidän mamma on vankilassa

Muru

Mamma tuu tänne

Janottaa

Nää herkut tuoksuu hyvälle

Mikä se tällainen kuppi oikein on

Mielenkiintoista

Pennut puuhasivat pitkään kupin kanssa


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti