keskiviikko 5. huhtikuuta 2017

Apua pentukuumeeseen

Tänään minulla oli onnen päivä sain apua pentukuumeeseen ja sitä tarjosi ihana Siri. Siri tarvitsi päivähoitopaikan täksi päiväksi ja minä olin enemmän kuin innokas olemaan hoitotätinä. Aamulla me lähdettiin Sirin ja Pilven kanssa metsään ja siellä oli suorastaan armotonta menoa.
oda sinä pieni eläin

Nuuskitaan

Älä seuraa mua

No en ota kiinni jos saat

Täältä tulee Siri karhu

Ja mä tulen lujaa

Et saa kiinni

Varmana saan kohta

No et saa nyt lähtee iso vaihde silmään

Kauhukaksikko

Elämän riemua

Poseeraus vauhdin lomassa

Ja taas mennään ei jarruja

Nyt roikkuu jo mun kieli

Se alkaa väsymään tuo kaveri

No huilaan hetken vain

Oota mä kuiskaan sulle yhden jutun

Ok hyvä suunnitelma

Vaanijaiset

Hyökkäys

Lentämällä eteen päin

Laskeutuminen
 KUn metsästä oli selvitty niin aloi leikki pihalla ja siskopuoli Keela ja mummo Lotta pääsivät lasta leikittämään.
Siri ja Keela

Askeleet käyvät samaan tahtiin

Mummo kuiskaa viisauksia

Lotta mummo ja lapsenlapsi

Suku tapaaminen

Lotta, Keela ja Siri

Siskokset

Mummo mäkin tulen mukaan.
 Mielettömän hauska päivä ja ihanaa kun sain viettää pentupäivän. Ihan ei pentukuume vielä helpottanut, koska kukaan ei syönyt mun puhelinta tai silmälaseja, Siri oli mailman kiltein pieni leo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti