sunnuntai 23. huhtikuuta 2017

Lepopäivän ratoksi

Tänään ei olla tehty mitään erinomaista , minä olen vain siivonnut, mutta ilo sekin on ainakin yhden päivän taas siistiä. Tosin koirat olivat yllättävän puhtaita tullessaan nukkumaan. Jopa Keelakin vain kuono savessa. Tässä juuri suunnittelen mätsäreitä Keelan päähän menoksi, ei taida tyttö tietää mihin joutuu. Mitenköhän tämä minun jalostus on oikein onnistunut, kun Keelan äiti Taiga oli ensimmäiset kolme näyttelyään ainakin sellainen että ei sitten liikkunut kehässä lainkaa, ikimuistoinen ensimmäinen näyttely muutkin muistaa kuin vai minä. Taiga ei ottanut yhtään askelta vaikka tehtiin kaikki sirkustemput minä, KePo jopa osa yleisöstä osallistui, vain kerran nosti etujalkaansa ja laittoi sen sitten nopeasti takaisin maahan mutta seisoi kuin sahapukki paikoillaan. Tytär sen sijaan käyttää kaiken energiansa päästäkseen vauhdilla ulos kehästä  no seisominen sujuu Keelaltakin kuin sahapukilta.
 
Metsässä on niin paljon mukavampaa ei kehiä ei setiä ei tätejä


Luonnonlapsi

Vapaana syntynyt ja kasvanut

Pikku-Hassu

Ei haittaa mamma kyllä rakastaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti