keskiviikko 19. huhtikuuta 2017

Apukäsi

On hienoa kun välillä saa olla apukätenä ystäville ja auttaa kun nyt itsellä on aikaa  muuhunkin kun töissä käyntiin. Eilen apukättä tarvittiin Paloman vesiallaskäyntiä varten. Minusta oli todella mukavaa kun vo olla avuksi ja me lähdettiin Paloman kanssa reippaina matkaan. Paloman kanssa on niin ihana liikkua kun koira on kuin unelma.
Paloman polskutteluallas
Hienosti askeltaa
 Tänään aamusta aurinko paistoi ja lähdin yhdessä Keelan ja kameran kanssa rauhalliselle aamulenkille. Meitä vastaan tuli pari pikkukoiraa ja lastenvaunut ihan uusi tuttavuus. Metsään päästyämme minun rauhallinen aamufiilia alkoi ihan hengästyttää kun tuo lenkkiseura oli niin iloisen aktiivinen.
Onko vähän innokasta touhua

Keela yleensä tassut ilmassa
 
Montusta on noustava


Yhä ylös yrittää

Hei me lennetään

Ja taas mennään

Mä tulen mä tulen

Huispautus vain ja siellä ollaan

Vauhtia piisaa

Ja taas alas

Näppärä tyttö

Odota mua

Huuhuu mä olen täällä

Minun karhuni
Niin on unet karisseet silmistä ja hymy noussut huulille minä niin nautin katsella tuota iloista energistä koiraa, joka ei tarvitse mitään erityisiä virikkeitä. Ihan itse touhuaa ja juoksee ja kiipeää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti