sunnuntai 16. heinäkuuta 2017

Kesä

Tänään olemme saaneet nauttia auringosta ja kesäisestä päivästä, mutta huomenna kaikki voi olla jo toisin. Koirat eivät näin lämpiminä päivinä tee juuri muuta kuin makoilevat varjossa. Tänään kuitenkin koirat saivat vieraita ja olivat tietenkin innoissaan rapsutuksista.
Hei setä minä olen Keela oletko tullut katsomaan mua?

Bianca tuli siihen tulokseen että nyt on aika mennä kylpyyn

Meidän Helka-neiti pyrkii kylpyammeeseen

Miksi en muka voi mennä ammeeseen?

Kenen kylpy tämä on miettii Toscakin.

Keela ja BB

Lähekkäin

"Kolmoset"

Kyllä mä vähän kastuin kun kävin ammeessa.
 Olen ihmetellyt tuota Taigaa, nytkun on ollut lämpimät ilmat niin Taiga ei ole koskenut lainkaan liharuokiin, mutta tuore lohi sen sijaan kelpaa oikein hyvin, no sehän on sitten selvä ettälohta pitää olla tarjolola jos se kerran maistuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti