maanantai 17. heinäkuuta 2017

Kesän leikkejä

Tänään päätin ilahduttaa koiria uudella lelulla ja ostin heille hevosen lelupallon se kuulemma kestää koirilla hyvin juu kesti kaikki kolme minuuttia. Mutta kaikki koirat olivat siitä kiinnostuneita ja jokainen olisi halunnut kantaa uutta lelua.
Mikä tuo on

Onko tämä minun?

Keelan uusi lelu

Mä jaksan kantaa tätä.

Mä olen niin ylpeä

Mä leikin tällä yksin

Älä ota mamma antoi sen mulle.

Keelan oma pallo.

Anna mä katon sitä

Mamma sanoi että me leikitään sillä yhdessä

Minun ei kun minun

Lotta mummo ratkaisi "riidan" ja haki pallon itselleen

Tosca mielistelee Lottaa, anna pallo mulle jookos?

Ja miellistelyhän auttaa aina.
Pysähdy ja heti

Sainpas sinut

Tapettu

Pallon valtaaja Keela
Tässä sitten kuvia upeasta Rudolfista  ja aivan upeita kuvia.
Rudolf (= XL pentueesta)

Reippaasti

Wau mikä kaunis kuva

Kesän lapsi mä oon.
Banjo BB:n veli (Fazer-pentueesta)
Oscar  (Fazer-pentue)
Nelson ja Oliver (Magic- ja Orenda-pentue)
 
Prinsessa Tyyne Keelan sisko (Orenda-pentue)


Pihan vartija
Hauska saada onnellisten koirien kuvia , koirat nauttivat kesästä yhdessä perheidensä kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti