perjantai 26. huhtikuuta 2019

Outolintu

 Ihana pentupäivä taas takana ja koiat ovat olleet yhdessä taas pihalla touhuamassa. Kyllä olen onnellinen kun saan omistaa nuo koiat ja varsinkin kun saan seuata tuon pienen kasvua hetki hetkeltä.
Minulla on kyllä omasta mielestäni niin upeat koirat, enkä nyt tarkoita ulkomuotoa vaan kokonaisuutta , tulevat toimeen toistensa kanssa opettavat pentua käsivällisesti ja näyttävät niin onnellisilta yhdessä. Tämä on tietenkin minun mielipiteeni mutta en muiden mielipidettä tähän asiaan kaipaakkaan.





Koirat ovat kyllä tehneet elämästäni niin rikkaan ja antoisan. Ei haittaa jos ne herättävät yöllä tai tassuttelevat kuravarpain lattioilla, ei haittaa vaikka pentu on syönyt reijän eteisen muovimattoon, koiriin tutustumaton ihminen voi pitää minua outoana ja ehkä olenkin outolintu mutta olen sitä mielelläni näiden karvaisten kavereideni kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti