sunnuntai 7. huhtikuuta 2019

Pelkkiä koiruuksia

Aamu alkoi koiramaisesti, sillä suunnistimme ensimmäisenä kaverikoirien arviointitilaisuuteen.  Olin päättänyt että katsotaan olisiko Taigasta kaverikoiraksi. Taiga arvioitiin ensin Harrin ohjauksessa ja sitten minun. Taiga suoritti testin hyväksytysti kummankin ohjauksessa. Nyt päästään Taigan kanssa aloittamaan käynnit. Iltapäivä olikin sitten Rosén.
Kiitos
Ensin Roséa tulivat tervehtimään Anna ja Siri. Kuvat puhukoon puolestaan.
Mamma mikä tuo on?

Hieman oli epäilyttävä kääpiö

Nuuskitaan yhdessä

Mitähän me nuuskitaan no ei sillä väliä.

Ottaako tuo kääpiö minun valjaat

Hei pieni karvalapsi

Hei mä vaan kysyn mitä sulle kuuluu

Kasvatko sinäkin isoksi

Mäkin kysyn mitä sulle kuuluu

Saako purra?

Keela ja Siri

Prinsessa Siri

Saa namittaa

Sä et ole yhtään kääpiö

Kyllä täytyy hieman kehua kuinka ihana luonteinen Siri on aivan upea, tosin nämä sanat saan kirjoittaa myös Loimun kohdalle.

Eihän tuo kääpiö ota mun valjaita.

Kiitos vierailusta

Kaunis ilme Sirillä

Tervetuloa taas kun palaat lomamatkalta.
 Seuraavana Roséa saapuivat tapaamaan Loimu ja hänen perheensä.
Mamma täällä on joku minimini

Hei pienokainen

"Pennut"

"Onnelliset yhdessä"

Prinsessa Loimu

Ei täällä viimeksi ollut tuota miniminiä

Saanko mamma istua tässä ihan sun vieressä niin ettei tuo pieni syö minua.

En taida uskaltaa liikkua kun tuo on mun edessäni

On se aika mukava

Ihana Loimu

Pilvi osallistuu myös täysillä

Rapsuta rapsuta minuakin

Ihanaa kun Rosé saa lapsikokemuksia

Hups keikkaa

Nyt on lapsi väsähtänyt, mutta onneksi on parhaat kantajat. Myös  Pilvi on iloinen että Rosé on väsähtänyt.


Kauniita unia kaikille ja hyvää alkavaa viikkoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti