maanantai 29. huhtikuuta 2019

Isojen koirien metsä

Tänään Rosékin pääsi ensimmäisen kerran isojen koirien metsään. Alkumatka mentiin hienosti hihnassa ja metsälenkkikin meni hienosti, ei ihan menty niin pitkää lenkkiä kuin isojen kanssa mennään. Nähtiin myös pellolla möyrivä kylvökone.
 Metsässä oli ihan uusia hajuja joita nuuskia, mamma oli hieman neuroottinen ja yritti tarkistaa joka puskan ettei vain niitä käärmeitä ole näkyvissä, koska hän oli lukenut lehdestä, että Raision Vettorissa oli viikonlopun aikana käynyt 40 kyyn pureman saanutta koiraa.

 Haasteellista oli mamman mielestä nuo "hevosen munkit" joita oli monessa kohti ja minusta ne tuoksuivat niin hyvältä, mutta ei niihin saanut koskea vaan namia tarjottiin ja ohi piti mennä.






Tämä suuri vesistö oli erityisen jännittävä ylitettäväksi, ja sitä piti tovi tutkia miten sen yli pääsisi ja onnistuihan se lopulta.
Kotona ei sitten enää annettukaan namia, vaan sain matolääkettä kun minulla on kuulemma jokin rokotus viikon päästä mikähän sekin mahtaa olla en ole varma tykkäänkö siitä. Mamma halusi, että KePo ottaa meistä kotona yhteiskuvan.
Ensimmäinen yritys, mihin mä hävisin

Toinen yritys, mä näyn vähän

Kolmas yritys mun pää on hukassa

Neljäs yritys mä hävisin kokonaan

Mamma roikottaa, koska se ei jaksa pitää mua enää sylissä

Toivotonta, tässä me ollaan kaikki.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti