tiistai 30. huhtikuuta 2019

Hauskaa Vappua

Tänään vietetään vappuaattoa ja ollaan grillattu yhdessä ja ulkoiltu. Luonto viheriöi ja alkaa kukoistaa. Koirat ovat taaskin leikkineet lähes koko päivän tuolla pihalla. Pihalle oli myös ilmestynyt ihmeellinen otus. Ei se mitään sanonut ja aika laiskakin oli liikkumaan.
Toscan kanssa sitä ihmeteltiin

Et edes tuoksu millekkään erikoiselle.
 
Rosé


Yhdessä

kaverin kanssa
Onhan tämä pentu niin kiva ja hauska tyyppi, mutta joskus hieman rasittava.
Se puree mua

Se puree mua lisää

Se repii mua karvoista

Se repii mua hännästä

Välillä se on oikein mukava kaikki 10 sekunttia

Sitten se taas repii mun karvoja

Mutta se on meidän yhteinen pentu ja me rakastetaan sitä ja opetetaan siitä  hieno koira.

Hauskaa Vappua kaikille.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti