sunnuntai 6. joulukuuta 2020

Hyvää itsenäisyyspäivää

 

Tänään vietettiinkin hieman erilaista itsenäisyyspäivää, sillä Rosé pääsi leikkipuistoon. No Rosé ei nyt ihan hirvittävästi innostunut ja aika äkkiä tsekkasi kaikki läpi ja sitten kysyi mitä nyt. Namitkin joita oli piilotettu olivat niin pienen pieniä ettei Rosé nähnyt vaivaa niitä poimiakseen. Onneksi seinälle levitetty kinkkutahna sentään hieman kiinnosti.

Mamma mikä kumman paikka tämä on?
Täällä on kaikkea kummallista ja kaikki tavarat on sikin sokin.
Tätä mä kyllä ihmettelen, täällä on pulkka vaikka ei ole yhtään lunta.
Noi matotkin on ihan epäjärjestyksessä, ihme ettei ole laitettu suoraan vaikka tuli vieraita.
Kalaverkkoko tämä on mennäänköhän me kalaan.
Tämä taitaa olla kesärenga, onkohan täällä vaihsettu renkaita.
Päivää kuka neite te olette? Minä olen Rosé.
Ihan oli hiljainen tuo neitokainen, ei rapsutellut eikä jutustellut.
Päivää setä kukas te olette minä olen Rosé. No täälläpä kumman hiljaista porukkaa kun kukaan ei jutustele.

No tuolla onkin koirakaveri se varmaan leikkii mun kanssa.

Hei kaveri, no ei voi olla totta tämäkin kaeri on ihan hiljainen eikä se osaa leikkiä.

Meillä kotona ei saa levittää seinille ruokaa tämä on kyllä aivan kummallinen talo.

Kaikki on ihan sikon sokin eikun heikun keikun.
Tyhjiä ovat nämä pullotkin ei ole vettä tarjolla, no onneksi tuolla on vesikuppi mistä ehdin käydä juomassa kun tultiin.
Mamma kato mä seison korkeella, onko tämä se temppu mitä sä halusit mun tekevän.

Kun olin pentu niin mulla oli tällaisia palloja koko iso amme täynnä tämä on varmaan Pilven kokoisille tarkoitettu pallomeri.
Hyvä että tämäkin rengas on vaihdettu pois autosta on tämä jo huonossa kunnossa.

Putki, mä pentuna tykkäsin mennä sellaiseen putkeen, mutta tämä on kyllä niin pieni ettei tänne mahdu kuin hiiret.

Mä olen ihan valmis  joko voidaan mennä kotiin? Annan kurssilla on kyllä paljon kivempaa kun siellä tehdään temppuja ja tanssitaankin. Onneksi pihalla kuitenkin nähtii Selene ja Lumo ja ne ei olleet mitään mykkiä kavereita. Harmi kun ei ehditty oikein leikkiä yhdessä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti