perjantai 4. joulukuuta 2020

Joululahjat paketoitiin

 Tänään sitten paketoitiin koirien joululahjoja ja aika yllättävää, mutta Löpö osallistui kyseiseen hommaan hyvin aktiivisesti. Löpö juoksi ympyrää olohuoneessa niin että nauhat ja paperit lentelivät.



Minäkö muka riehunut no syytäkin on, sillä yhtään pakettia en nähnyt missä olisi lukenut LÖPÖ. Minä olen ollut kiltti missä mun lahjat.

Koirien kanssa oltiin lumisateisessa metsässä ja hupskeikkaa jostan luoksemme ryntäsi ruskea lapinkoira haukkuen vimmatusti. Ihmistä ei näkynyt missään mutta jostain kaukaa kuului huutoa, josta koira ei juurikaan välittänyt. Taiga ja Keela menivät moikkaamaan koiraa ja hetki siinä nuuskuteltiin puolin ja toisin. Sitten päätin kokeilla pyytää koiriani jatkamaan matkaa ja kumpikin lähti perässäni, pikkukoira seurasi pienen matkaa kunnes päätti lähteä etsimään omaa ihmistään. Olin taas tosi tyytyväinen omien koirieni toimintaan.



Keelan vointi ei vieläkään ole ihan normaali vaan välillä selvästi voi huonosti. Mutta onneksi vain pieniä hetkiä. Tänään saivat koirat herkutella koirien maakaroonilaatikolla, koska minun tarjoamani nappularuoka ei kelvannut kuin Rosélle. KePo kmmentoi että koirat on pilalle hemmoteltu ja kohta syövät ainoastaan hanhenmaksapalleroita kultalautaselta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti