maanantai 14. marraskuuta 2022

Sumua

 Aamulla oli sitten sumua ja kosteutta ja oli jo havaittavissa ettei tule eilisen kaltaista ihanaa lenkkeilypäivää. Käytiin kuitenkin lenkillä Rose´n kanssa, Keela sitten päätti ettei lenkkeile ilman Roseá ja kääntyi portilta takaisin ja juoksujalkaa sisälle ja Rose´n luokse ja sitten paineltiin pitkin pihaa yhdessä. Minulle tuo korona on aiheuttanut outoja jälkioireita, nimittäin minä en koskaan ole juonut kahvia, mutta nyt kahvin tuoksukin on hyvä ja minä olen juonut kahtena päivänä kahvia ja se ei ole edes ollut pahaa. Tänään tuli sitten toinen oire tunsin suurta tarvetta laittaa valot ulos ns. kausivalot ja ennen kaikkea kausi pallo vai mitä mieltä tästä olisitte...?


Myös kymmenet tontut ovat vallanneet olohuoneemme. Kait minä huomenna leipasen joulutortut.

1 kommentti: