keskiviikko 15. marraskuuta 2023

Aina sattuu ja tapahtuu

 Aamulla lähdin liikuntatunnille hyvissä ajoissa ja perillä olin sitten ihan turhan aikaisin. Siinä odotellessani huomasin, että jumppakassin pohjalle oli kertynyt hiekkaa, joten ei muuta kuin tavarat pois kassista ja kävin inva-vc:ssä tyhjentämässä hiekat roskikseen. Tunti alkoi ja sujuikin mainiosti. Piti sitten lähteä kotiin niin ei autonavaimia missään tyhjensin laukun ja kaikki taskut ja ei tosiaan auton avaimia missään. Hetken mietittyäni menin vc:hen ja tyhjensin sitten sen ison roskiksen ja hassu juttu siellä oli minun auton avaimeni ja kolikkopussini jota en edes ollut vielä kaivannutkaan. Toiset säilyttää pikkutavaroitaan säilytyslokeroissa minä taasen vc:n roskiksessa, mutta hyvin ne sielläkin säilyivät tunnin ajan.

Hassua miten ihminen voi hukata tavaroitaan ihan huomaamattaan. Onneksi ei ollut siivous juuri tuona aikana kun minä jumppasin. Sain kyllä kysyviä katseita kun kippasin sen roskiksen siihen lattialle, en kuitenkaan viitsinyt selitellä nappasin vain avaimeni ja kolikkopussini ja lappasin paperit takaisin roskikseen, pesin käteni ja poistuin katselematta ympärilleni. Kun pääsin kotiin kerroin heti kaiken Rose´lle ja lähdimme sitten katsomaan onko peuroja pellolla, tänään emme nähneet yhtään peuraa. Rose´oli paljon ymmärtäväisempi kuin Harry joka katsoi minua ja sanoi toisille sitä sattuu enemmän kuin toisille ja sitten olet sinä.




1 kommentti:

  1. ... minulla melko sama juttu, aikanaan Keijo sai huomautella minun noista virheistäni....

    VastaaPoista