torstai 9. marraskuuta 2023

Mur mur

 Tulen  Rose´n kanssa lenkiltä ja portilla seisoo punainen auto ja oletettu naishenkilö on ottamassa pikku fifiä autosta. Minä keskeytän toimet ja sanon mitä ihmettä teet laita koira autoon. Nainen katsoo minua ja sanoo onko mur mur. Minä ymmärrän että tarkoittaa kysyä onko Rose´vihainen. Vastaan topakasti ei ole mur mur. Nainen katsoo minua ja sanoo , hieman tylyllä äänellä mutta kun navigaattori ohjasi minut tänne. Minulla on aika trimmaukseen. Mutta kun minä en ole trimmaaja olette väärässä paikassa. Nainen toistaa navigaattori ohjasi minut tänne, no voi voi mutta en minä voi trimmaajaksi muuttua. Sitten kysyy onko tämä tien numero 146 ei ole mutta navigaattorin mukaan on. No voi yhden kerran kun tämä on edelleen 142 ja minä en edelleen ole trimmaaja. Minulla on nyt se aika, ymmärrän mutta edelleen en ole trimmaaja OLET VÄÄRÄSSÄ PAIKASSA, voitko peruuttaa pois siitä portilta että pääsen pihalleni. Paukauttaa auton oven ja peruuttaa pois hyvin tuohtuneena. Olenhan minä sopeutuvainen mutta en nyt viitsinyt trimmaajaksi heittäytyä.  Illalla minulle selvisi, että nainen oli varmasti menossa paikkaan nimeltä Wufffix ja tien numerokin olisi ollu 416, toivottavasti hän löysi perille.

Minun rakas mur mur 💖


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti