perjantai 5. huhtikuuta 2024

Aina sattuu ja tapahtuu

 Kaikkea voi tapahtua ihan vahingossa. Luulin että kun päivä vaihtuu niin tuo huono onni jää taakse, mutta ei se aina niin mene.Tulin aamulla salilta ja sain kuningasidean tien varressa lehtiroskis, ajattelin kurkistaa jospa olisi Turun sanomia kun nyt jostain syystä tuo "pissa-Liisa" ei aina muista mennä pihalle asti. No auto seis ja kurkistus ja siellä ihan pohjalla olikin hienoja lehtiä, mutta voi vee en ylety sinne asti joten päätin hypätä reunalle roikkumaan jotta ylettyisin, No siinä kävi sitten niin että kuului kova räsähdys ja ei roskis ei hajonnut mutta mun kylkiluut kyllä. Miten mä nyt sen taas unohdin, että mun luut on heikot ja ne murtuu, no en muistanut. Kyllä tästäkin taas selvitään ja onhan se hyvä välillä testata tuo kipukynnys. Luulen että taas vähän aikaa muistan.

Eniten mua harmittaa, että ehdin saada vain kaksi Turun sanomaa ennen rysähdystä. Kyllä osasikin sattua ei hetkeen jalat kantaneet, mutta raahauduin sitten kahden lehteni kanssa  autoon ja ajelin kotiin. Nyt ei pysty nostamaan mun pientä pentuani syliin nukkumaan no varmaan joudun nyt nukkumaan lattialla kun en varmaan pääse sänkyyn kun voin vaikka pudota sieltä.


Ei sille vaan voi mitään joillekin ihmisille sitä vain sattuu enemmän kuin toisille.

2 kommenttia:

  1. Pahoitteluni, mutta tiedän että selviät aina kaikista ongelmista <3

    VastaaPoista
  2. Voi harmi, kurja juttu!😔 Paranemista sinulle Arja.

    Me olemme tänään nauttineet vanhempieni kanssa kuvistanne ja saaneet niistä paljon iloa. Monta postausta katsoimme yhdessä. 🥰

    VastaaPoista