maanantai 8. huhtikuuta 2024

Mä en kestä itseäni

 Perjantaina muistin, että onneksi mulla on sellainen tukivyö minkä voin laittaa tuohon kylkeen ettei satu niin paljon no laitoin sen perjantaina ja olen pitänyt siitä asti , lauantaina kyllä sanoin Harrylle saunassa, että kummallisesti polttaa ihoa tuosta missä se vyö on ollut , mutta laitoin sen heti takaisin saunan jälkeen. Tänään aamupäivällä alkoi vyön alta tuntua sellaista pistelyä kuin olisi ollut miljoona nuppineulaa ihossa, no tempasin sen vyön pois laitoin paidan alle ja vyö takaisin. Äsken sama piikkikohtaus uusiutui ja poistettuani tuon vyön katsoin ihoani se oli aivan tulipunainen ja tulikuuma. Etsin vyön pakkauksen ja se olikin rasvanpolttovyö, jota ei saa pitää pitkiä aikoja yhtämittaa eikä ehdottomasti öisin ollenkaan. No ei se sitten tämäkään mennyt ihan putkeen. Mutta jospa nyt olisi sitten rasvat poltettu.

🤣 Mä en kestä itseäni .
Onneksi metsässä Rose´n kanssa mieli lepäsi. Miten voi yhdelle ihmiselle sattua kaikkea jatkuvasti.
Nyt saa kyllä olla tarkkana kun aurinko lämmittää niin myös käärmeet ovat nousseet lämmittelemään.
Hortonomi ei vielä pääse lenkille joten hän tyytyy tutkimaan kukkapenkkien satoa.
Onneksi minulla on nyt sanomalehtiä ja pissaalustoja ja samalla minullla on pieni koira joka on oppinut tekemään asiansa ulos. Neljä vuorokautta ei yhtään vahinkoa, joten ei sitten ole tarvittu sanomalehtiä eikä pissa-alustoja. Sehän on tosi hieno asia.


Hieno päivä taas tänäänkin ja huomenna taas uudet haasteet.

1 kommentti:

  1. Huh-hih.
    Onneksi sinulla on kaksi ihanaa lohduttajakoiraa. <3 <3
    t. Hanna

    VastaaPoista