lauantai 30. tammikuuta 2010

55 vrk:tta täynnä


Siis tosiaan täynnä, nimittäin Lotan masu, sillä sinne ei meinaa mahtua edes ruokaa enää. Lotta on levinnyt ihan kaikkialta. Myös pakastimemme ovat täynnä siis ihan täynnä sinnekkään ei mahdu enää yhtään mitään. Me ollaan siis tosi täysi lauma. Tänään minä jäin Lotan kanssa kotiin ja Harry ja Jasmin lähtivät lihan haku retkelle. Aamupäivällä minä valmistin kasvismössöt ja iltapäivä sitten menikin lihoja pakatessa ja luita pussittaessa.



Näyttää syötävältä, siinä on sydäntä ja isoja kieliä ja tosi isoja sydämmiä ja pernaa namm.



MInun kaikki minun.



Ei jaksa enää edes hymyillä ja maitoakin valuu koko ajan tisseistä, ei ole helppoa tulla äidiksi.



Me tullaan sun luo kun sä et jaksa tulla meidän luo.



Pilvi ja Jasmin


LOTTA


Viimeinen viikko alkamassa ja Lotta pyöreä kuin jalkapallo tai Susanna joka piipahti meillä juuri lihoja hakemassa totesi, että Lotta näyttää ihan tammalta. Nyt aloitamme opettelun pentuhuoneessa nukkumisesta se on opettelua minullekkin taas ja tietysti Lotalle. Pentuhuone onkin muuten ihan valmis vastaanottamaan meidät vain TV täytyy siirtää sinne vielä niin on sitten mammalla viihdykettä kun valvoo pentulaatikon reunalla, saas nähdä onko uusia yö ohjelmia tullut vai joudunko taas sukeltamaan noiden yösättien ihmeelliseen mailmaan.



Kyllä minä syliin mahdun mutta sylejä pitää vain olla kaksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti