torstai 28. tammikuuta 2010

Minun äityslomani


Kaikki meillä töissä puhuvat , että Arja on jäämässä äityslomalle ja kävi hauska sattuma kun menin hakemaan sikaflunssarokotusta työterveysasemaltamme, rokottajana toimi ulkopuolinen terveydenhoitaja ja oma hoitajamme avusti. Oma hoitajamme kysyi jäätkö kohta äitiyslomalle ja vastasin, että joo ensiviikolla ja silloin vieras hoitaja kysyi minulta monesko kuukausi teillä on menossa, oli siinä hymy herkässä kun yritin selittää, että en minä ole raskaana vaan pelkästään painavana, että se on meidän koira joka saa vauvoja Olisikohan syytä nyt viimeinkin aloittaa laihdutuskuuri.



Milana


LOTAN KUULUMISET



Kuuma, tukala, ahdasta



Mä odotan kun sun kieli kohtaa putoo..



Ei multa putoo kieli mä putoon koko koira



Huh huh täytyy levätä



Arvoitus: Kuinka monta koiraa minulla on sylissä?


Tänään Lotta herkutteli hirssipuurolla ja makaroonilaatikolla, ruoka maistuu, mutta pieninä annoksia, joten Lotta syö tosi usein. Päivisin Lotalla onkin omat palvelijat ja fanijoukko Ruskolla missä Lotta on hoidossa, sillä mummi tarjoilee Lotalle ruuat pienissä sievissä kupeissa joista ruoka maistuu paremmin kuin normaalista ruokakepusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti