perjantai 1. tammikuuta 2010

Paikka haussa kasvatuslaitokseen.


Ei auta nyt mikään muu on laitettava anomus että saisi paikan kasvatuslaitoksessa sillä kyllä vielä kestäisi pää mutta jalat ei riitä tuolla metsässä, tänään oltiin taas rämpimässä ja välillä koirat katsoivat minua ihan sillä ilmeellä, että et oo tosissas ei tässä ole polkua ollut edes kesällä. Mutta täytyy sanoa, että kyllä on hienoa kun pääsee kotiin hikisenä ja uupuneena ja voi laittaa saunan päälle ja vain nauttia. Olisikohan siis saatavana paikka täsmäkasvatuslaitoksesta, jalkojen kasvatusosasltolta. Uusi vuosi on vaihtunut rauhallisesti meillä oli vuoden vaihtuessa hereillä ainoastaan minä ja Pilvi, me seisoimme Pilven kanssa äidin turkissa, siis minä äidin turkissa, Pilvi oli ihan omassa turkissaan, se oli niin ihana että lainasin sitä (siis sitä äidin turkkia)  äiti ja isä olivat jo nukahtaneet, eivätkä tienneet paukuttelusta mitään, myös KePo oli jo unten mailla kuten  koiratkin. Me saatiin kyllä Pilven kanssa vuosi vaihdettua, joten meilläkin eletään nyt vuotta 2011. Hienoa oli että koirat eivät pelänneet pauketta.  Hanna ja Sami olivat muistuttaneet, että olin unohtanut yhden viime vuoden kohokohdan  aaton kuvakertomuksesta, nimittäin sen 200 euron pierun minkä tuo Belunan Fazer Bebita tuolla eläinlääkärillä paukautti silloin ihan pentuna ja tämä tapahtumahan tapahtui klo 03 yöllä ja sitä "haisevaa tavaraa" oli sitten ihan kaikkialla, minun päälläni, eläinlääkärin päällä, seinässä, lattialla ja hoitopöydällä. Minusta se oli tilannekomiikkaa parhaimmillaan kun eläinlääkäri totesi se oli sitten kahdensadan euron pieru ja minä heti perään me lähdetään heti mulla ei ole ainakaan varaa toiseen pieruun. Syy miksi tämä huippuhauska tapahtuma ei ollut kertomuksessa oli se että valitettavasti tästä ei ollut valokuvaa. Terveisiä vaan Pepille ja hyvää uutta vuotta kuten kaikille muillekkin ystävillemme.



Vaari rapsuta minua pyytää Bella



Ai täällä saa rapsutuksia minulle kanssa tuumii Luna



Tulkaa tänne molemmille riittää



Minulle kanssa pyytää Pilvi





Diwakin toi apinan mummulle



Lenkille vauhdikkaasti



Ihan uusia hajuja tänä vuonna, ne on vaan niin syvällä.



Vauhtia niveliin.



Ihan tosi hei nyt mä olen jumissa ei pääse eteen ei taakse.



Mennään yhdessä rintamassa



No ei pysty, nyt tähän on kasvanut puukin tielle, vai ollaankohan me oikealla polulla.



Tässä oli ennen isot kivet missä ne nyt on?



Bianca



Luna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti