perjantai 22. tammikuuta 2010

Puuskutusta


LOTAN KUULUMISET


Lotalla alkaa olla aika tukevat oltavat ja Lotta muistuttaa isoa sammakkoa nukkuessaan lattialla, Lotta ikäänkuin leviää lattialle. Tänään leikattiin kynnet ja Pilvi tietysti avusti siinäkin hommassa. Ruokaa menee yhä vähemmän kerrallaan, mutta kuitenkin ruoka maittaa mikä on hyvä. En tiedä mistä johtuu, mutta meidän Naukkis-kissa käy nuolemassa Lotan kuonoa vähän väliä ja koira ummistaa silmänsä ja antaa kissan touhuta. Lotta pyrkii edelleen syliin ja siinä sitten ollaan ihan pannukakkuna Lotan alla. Mutta näin lähi kontaktissa olen huomannut, että Lotta tuoksuu turkistaan tosi hyvälle ja Lottaa on kiva nuuskia.



Pieni Lotta-sammakkoni.


Huomenna on sitten Turun KV-näyttely ja siellä pitäisi olla kehässä Mooses ja Moose ja menemme Harryn kanssa katsomaan miten pojat pärjäävät, ensimmäisen kerran elämässäni olen huomenna koiranäyttelyssä ILMAN KOIRAA. Tästä historiallisesta koiranäyttelystäni kuulette sitten huomenna. Syy miksi meillä ei ole kehään ilmoitettu ketään on tietystikkin Lotta, en ota riskiä, että saisimme jonkin pöpön kotiin tuliaisina näyttelystä tässä vaiheessa.



Naukkis kerää voimia, että jaksaa taas hoitaa Lottaa.



Kyllä minäkin uskaltaisin noita koiria nuoleskella, mutta minä en halua.



Minä en kyllä nuoleskele ketään minä vain laitan vauhtia noihin muihin, minä olen pieni musta ilkiö.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti