perjantai 30. marraskuuta 2012

Johtajuus on vanhemmuutta

Olin taas tänään kuuntelemassa Raili Halmeen luentoa :JOhtajuus on vanhemmuutta, olen kyseisen luennon jo kuullut mutta aina siitä saa jotain uutta  ja se rikkaus on varmaankin siinä kun ihmiset kyselevät omiin ongelmiinsa ratkaisuja niin siinä oppii mahdottoman paljon. Huomenna sitten alkaa tuon ongelmakoirakouluttaja kurssi ja vuoden päästä sitten pitäisi valmistua jos hyvä tuuri käy.























Löpöstiina se vain odotteli minua kun saavuin tuolta Mynämäeltä läpi tuulen ja tuiskun, olipas aika rankkaa ajaa autolla kun väsytti ja tuiskutti. Minä en kyllä ole talvi-ihminen mulle riittäisi tämä talvi jo ihan kokonaan, mutta kait tästä jotenkin selvitään, nyt alkaa meno tuolla oven takana olla sitä luokkaa, että on paras puuttua asiaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti