perjantai 2. marraskuuta 2012

Tapahtumarikas viikonloppu edessä


Tänään alkaa taas viikonlopun vietto ja kivoja asioita on tulossa viikonloppuna. Vaikka tänään onkin taas vaihteeksi satanut ja talo on täynnä toinen toistaan märempiä eläimiä joita myös koiriksi kutsutaan niin ei haittaa fiilistä ollenkaan. Minun sivuni oli jälleen kaapattu ja blogini osoitteella päätyi johonkin ihan vieraille sivuille, mutta nyt ne on taas saatu takaisin, jännittävä tämä tietokone mailma, kukaa haluaa kaapata minun koiran kuvani, no voihan joku tykätä niistä yhtä paljon kuin minä. Huoneeni oli töissä yllättäen kuin pyörremyrskyn jäljiltä ja osastomme päällikkö sattui tulemaan käymään niin hän tiedusteli minulta , että miltä teillä mahtaa kotona näyttää niin pakko oli vastta mä tuon kasillisen koirankarvoja maanantaina tänne huoneeseen niin sitten voit arvata miltä meillä kotona näytää , ei lisä kommentteja aiheesta. Olen saanut aivan mahtavia kuvia Barbin perheeltä, kuvat on ottanut Amanda Gestranius/ www.almaphoto.net, mutta sain luvan laittaa ne blogiin.



Barbi



Metsänneito



Todella kaunis kuva Barbi ja kamut



Tämä kuva on kuitenkin mun suosikkini aivan ihana.

Sitten Eemeli on muistanut minua kuvilla,



Remonttireiska nimeltään Eemeli



Välipala hetki



Eemeli



Eemelin uusi nalle.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti