torstai 6. marraskuuta 2014

Ensilumi

Tänään on satanut ensi lumen ja pennut ovat aivan innoissaan juoksemassa lumessa, ei voi sanoa isoistakaan muuta kuin että talvi on niille ollut tervetullut sellainen on ollut vauhti pihalla. Ihania tassunjälkiä koko piha täynnä.
Ihanuus

Prinssi rohkea

Hui taas kääpiö

Tuonne minä kyllä kiipeän

Huiii

Minne mun jalat menee

Välipalaa
Kahteen törmäys
 Mä olen saanut lahjan itselleni ja olen aivan ihastunut siihen.
Mikä sieltä oikein tulee

Mun uudet korvat

Talon pystykorva

Huomenna sitten koittaa se päivä kun Paloma lähtee kotiin. Luulen, että pennut selviävät asiasta helposti ja myöskin Paloma, 
ongelma taitaa olla minulla. 11 ihanaa viikkoa Paloma on asunut meillä ja kaksi ihanaa tytärtä Paloma minulle lahjoitti. Paloma on ollut uskomattoman ihana äiti tyttärilleen, viisas, kärsivällinen ja huolehtivainen. Tinca ja Tosca ovat saaneet parhaan mahdolisen alun elämälleen. Tarja tulee vielä huomenna hoitamaan pentuja ja sitten Paloma lähtee hänen mukanaan, kotiin se on minun kannaltani paras ratkaisu, vältytään suurilta krokotiilin kyyneleiltä ja Tarjankin on mukavampi  viedä tyttönsä kotiin. Huomenna sitten kerrotaan miten Paloma suhtautui kotiin lähtöön ja miten Tinca ja Tosca sen ottivat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti