keskiviikko 12. marraskuuta 2014

No niin nyt pelittää

Nyt toimii netti taas, kiitos tukijoukoille, jotka mahdollistitte tämän toimivuuden. Minulla ei eilen ollut oikein hyvä päivä näiden koneiden kanssa. Ensin töissä sain videotykin sekaisin ja sitten sekosi tietokone ja kun pääsin kotiin pimeni netti ja ja hajosi pyykkikone. En uskaltanut koskea sen jälkeen mihinkään muuhun kuin puhelimeen ja se onneksi pelittää vielä. Pennut kasvavat ihan silmissä. Noita kahta on niin ihana seura kun puuhaavat niin paljon kaikenlaista. leluja on kymmenittäin ympäri lattioita, mutta kun tänään laitoin sinne kasan päälle yhden uuden lelun niin hetkessä pennut kiinnnostuivat siitä ja niin alkoi mieletön leikki uuden lelun kanssa.
Tosca tuumii, mä piilotan tän uuden lelun niin sisko ei löydä sitä

Tää on mun tää on mun

Ei haittaa mä haluun sen kuitenkin

Leikitäänkö yhdessä?

Vedetään kilpaa

Jyllästetään

Anna se mulle

En anna

Sitten mä otan sen sulta

Kiitos

Mun uusi panta kutittaa

Mun panta ei kutita yhtään.
 Pennut saivat tänään uudet pannat, sillä ei sitä prinsessat voi vanhoja pantoja käyttää. Ostin kummallekkin  kaksi pantaa 31 cm ja 34 cm niin kun pennut kasvavat niin saa sitten pantojakin suurentaa. Saa siinä muutaman koon ostaa ennen kuin ollaa koossa 55 tai 60 mitkä ovat meidän isojen koirien koot. No en minä isojakaan unohtanut, sillä ostin heille ihanat liilat Rakkaiden Haukkujen pannat, joten uusia pantoja löytyy nyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti