maanantai 10. marraskuuta 2014

Ensimmäinen päivä ison koiran elämää

Tänään se koitti minun piti jättää pennut yksin kotiin kun lähdin töihin. Kiltisti pennut jäivät nukkumaan. Vähän kyllä päivän mittaan mietitytti onko kissat teurastettu, mutta ei ollut kaikki olivat hengissä. Pennut olivat kyllä joutuneet siivoamaan kovasti, kaikki kengät oli pitänyt tarkistaa ja sijoittaa uusiin paikkoihin, pois kenkälaatikosta. Harja oli myös saanut kovaa kyytiä. Yhtään kakkaa ei ollut sisälle tehty, vaan ne tehtiin ulos kuten kuuluukin. Ruoka maittoi hyvin. Ruuan jälkeen alkoi pentuhepuli pihalla ja siinä mentiin lujaa joka suuntaan ei haitannut pihalle laskeutuva pimeyskään. Kyllä tuo pimeys tulee aika nopeasti.
Pilvi oota meitä.

Yleensä Pilvi vie pennut oikein pitkälle talon taakse ja tulee itse pois.

Pilvi ulkoiluttaa lapsia (=Pilvi piilottaa lapsia)

Kiire kiire mulla on oksa

Mä löysin tän kiven ja kävyn onko ne mun?

Mennään yhdessä jos sä et uskalla

Mä kuule uskallan mitä vaan.

Kilpajuonti

Vesilätäkössä on niin hyvää vettä.

Onko pakko riehua?
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti