sunnuntai 30. marraskuuta 2014

Kamerakurssilla

Tänään oltiin sitten opettelemassa kameran käyttöä ja se oli oikeasti mielenkiintoista, mitä kaikkea minunkin kameralla voi tehdä (tosin olen jo unohtanut ainakin puolet). Ainoa ongelma oli että varpaat jäätyi tönköksi ja käden palaeli, mutta ei se haitannut ihan hirvittävästi. Meillä oli siellä mallikin mitä me kuvatttiin se oli Helmi. Helmi on myös onnellinen koira haasteen 4/5  onnellinen koira, kun sai olla mukana isäntänsä kanssa tekemässä töitä.
Paikallaan oleva koira

Liikkuva koira

Liikkuvakoira pilvisen päivän asetuksilla

Minä olen ensimmäisen kerran säätänyt kameran asetuksia enkä vain antanut kameran tehdä sitä
Me muut kuvattiin Helmi-koiraa mutta ystäväni Sirpa kuvasi hyttysiä, koska hän enstek eniten tykkää öttiäisistä.
 Olisi todella hienoa osata käyttää tuota kameraa sillä lailla että saisi tosi hienoja kuvia koirista, ainakin opiskelu on nyt alkanut. Mutta se mikä minua huolestuttaa niin yhdessä kohden sanottiin, että jotta saa oikein hyviä kuvia niin asistentti olisi hyvä mistä minä nyt sellaisen teen mukana metsässä kulkemaan.
Rapainen mummo

Taiga leikkii lasten kanssa

Pennut ottavat kovasti kontaktia isoihin koiriin

Taigakaan ei enää pelkää pentuja

Mummokin seurustelee lastenlapsensa kanssa

Muru

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti