keskiviikko 5. marraskuuta 2014

Meillä kävi koirakuiskaaja

Tänään meillä piipahti koirakuiskaaja, vai mitä muuta tästä kuvasta voisikaan ajatella.
Paloma esitteli lapsiaan ylpeänä Johannalle. Pennut valloittivat varmasti Johannan kokonaan, Johanna ainakin valloitti pennut.  Pennut olivat aivan ihastuksissaan samistaan "uhrilahjoista".
Pallokala

Lammas

Pitäisikö tämä kala opettaa uimaan

Suloiset

Johannan korvat taisi jäädä puhdistamatta, jos Pilvi ei sitten ehtinyt sitä hoitaa.

Minun
Hoitotäti on tänään taas ottanut ihania kuvia ja saammekin nauttia myös niistä. Ehdotin hoitädille, että jospa hän vaikka vain vuodenkin hoitelisi päivittäin pentuja niin olisi niin mukava , mutta ei tainnu tulla diiliä. 
Apua mistä nuo kääpiöt ilmestyivät
Moi ketäs te oikein olette?

Leijonien leijona

Leijona kuningatar kukkapenkissä

Ihan vaan tiedoksi täällä määrään minä

Menoa ja meininkiä

Reippaasti käy askeleet

Ihanat Betu ja Paloma

Pusikossa suhisee

Pusu

Sano vaan mä kyllä kestän, ei pelota yhtään

Kuivaruokaa

Söpöstelykuva

Tarjan pikku-ukko

Pikaruokapiste

Kuuleppas iso herra koira

Mitä isot edellä sitä pienet perässä

Paloma esittelee jälkikasvuaan

Joka kuuhun kurkottaa se katajaan kapsahtaa.

Tälle katajalle on käynyt hassusti.

Väliloikka

Kiitos aivan ihanista kuvista Tarjalle. Tänään sitten sovimme Tarjan kanssa, että Paloma taitaa olla kohta valmis palaamaan takaisin kotiin, se on minulle surun paikka sillä luovun Palomasta jo toisen kerran, silloin pentuna ensimmäisen kerran, kun olen saanut pitää Paloman näin monta viikkoa niin pakosta  on koiraan kiintynyt hyvin syvästi vaikka toki kaiken aikaa olen tiennyt että Paloma tottakait palaa omaan kotiinsa takaisin aikanaan.  Mutta ihan vielä ei ole se päivä käsillä.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti